Ik wil jullie laten weten dat ik deze site in twee uur tijd heb gemaakt en geschreven. Dat doet mij denken aan een preek over Gods kracht. God is opzoek naar mensen die zwak zijn en Zijn hulp nodig hebben, mensen die Hij kan gebruiken. Mensen die uit eigen kracht dingen doen, daar kan Gods kracht weinig op rusten omdat Hij dan niet Zijn ware kracht kan laten zien.

Kijk maar eens naar het verhaal in Rechters vers 7 en 8. Gideon die met zijn leger, die eerst uit 32.000 bestonden, trok hij op tegen de 150.000 Midjanieten. Maar God liet hem zijn leger terugbrengen tot slechts 300 man. Met dit kleine leger voerde hij een verrassingsaanval uit en won de aanslag. Op deze manier wilt God laten zien wat Zijn kracht is. Zodat mensen niet later kunnen zeggen dat hebben wij zelf gedaan.

Dat wil ik nu ook aangeven dat deze blog begonnen is met Gods kracht. Geen uren tijd aan werk voor deze website. Maar met een klein aantal uren, zodat mensen Zijn kracht eruit halen en niet mijn kracht. Ik ben slechts een boodschapper!

