Ik ben de afgelopen twee dagen bezig geweest met deze forum Freethinker. Het is wel leuk om als jong meisje met volwassen mensen die vaak nog wetenschap (volgens mij) afgestudeerd hebben te discussiëren. Ik zal daarom ook vandaag even laten voor wat het is op mijn blog. Morgen zal ik weer zelf iets nieuws vertellen. Maar het is zeker de moeite waard om een kijkje te nemen op deze forum.

Zelf begrijp ik een heleboel niet, maar wellicht begrijpen jullie het wel. En wellicht denk jij er ook zo over. Wat ik daar ook verteld heb, God bewijzen en de Bijbel bewijzen, laat staan Jezus Christus bewijzen. Dat kan ik alleen door het woord, mijn beleving en mijn gevoelens. Ik weet dat Jezus mijn redder is, maar hoe leg je iemand uit die alles baseert op wetenschap?

In mijn vorige blog gaf ik al aan, gelukkig hoef ik dat niet te doen en vertrouw ik erop dat God het doet. Wat zijn plan ook is op dit forum, ik vindt het alleen maar gaaf! Want deze mensen hebben ook het boodschap nodig van God. Dus op deze site staat nu beschreven van Gods heerlijkheid. Ook al wordt die nu niet erkend! Ik weet dat er een dag komt, dat mensen dat wel gaan doen. Ben ik dan dom of egoïstische? Nee, maar ik weet wat er gaat komen. Dus ben ik alleen maar dankbaar dat God mij op deze manier heeft gebruikt.

Geloven is iets persoonlijks en die keuze kan alleen jij maken. Niemand kan voor jou die keuze maken. Jij zult zelf moeten beslissen of jij genoegen neemt met een God van liefde of een God van wetten. Of geen God en jou zelf op de eerste plaats zetten of de mensen om jou heen. Ik hoop in ieder geval voor iedereen, dat wij blijven genieten van ons leven. Want één ding zijn wij het wel over eens. Het leven is kort! Dus wat wij ook besluiten, geniet van het leven wat je hebt, want morgen kan het zomaar in eens alles anders zijn! Amen

