Beste lezers van mijn blogs,

Mijn man en ik hebben vandaag officieel vakantie en gaan heerlijk twee weken genieten van ons gezin. Na mijn vakantie ga ik weer met nieuwe energie en vertrouwen verder met deze blog. Ik ben benieuwd wat God mij de komende twee weken mee gaat geven en wat het na de vakantie verder voor uitwerkingen heeft. Ik vertrouw op Jezus dat Hij in alles voorziet en alles naar Zijn hand zet. Ik ben dankbaar om mijn geloof, mijn leven op deze manier te delen met andere mensen.

Ik bid dat jullie Jezus nooit los laten en wat er ook allemaal gebeurt om je heen, dat je mag weten dat Hij van jou houd! Jezus zal jou NOOIT los laten opdat moment dat jij ‘ja’ heb gezegd tegen Jezus. Vertrouw daarop en bouw met mij mee! Samen groeien in Jezus liefde voor ons en vol afwachting wachten op Zijn komst!

Ik kijk uit naar die dag en ik kijk uit naar wat God met mijn gezin het komende jaar gaat doen. Hij is er altijd voor ons en heeft ons door zoveel dingen geleid en gedragen. Ik hoop dat jullie die kracht uit mijn getuigenissen eruit halen, zodat jullie ook groeien en iedere dag sterker worden. Ik bid dat jullie zelfs sterker worden dan ik! Ik bid dat jullie nog blijer zijn in Zijn aanwezigheid en dat Hij jullie allemaal rijkelijk mag zegen met Zijn liefde! Dat jullie alles in overvloed gegeven gaat worden, want daar hebben jullie recht op!

Richt je hard op Jezus in alles wat komen gaat, vraag Jezus om hulp, roep jou papa aan in de Hemel en wandel met Hem iedere dag weer. Dan kun jij werkelijk iedere dag genieten van Zijn goedheid en kracht! Ik wens jullie alle een hele fijne vakantie toe en Gods zegen toegewenst.

Lieve groet,

Priscilla

