Om te weten of God echt bestaat, daag ik jou uit om het te gaan onderzoeken! Mensen kunnen jou van alles zeggen, mensen kunnen jou overtuigen en iedereen kan nog zo stralen op het gezicht. Dan nog kan alleen God de vader jou 100% overtuigen van Zijn nabijheid!

Ben jij opzoek, heb jij vragen en of twijfels? Ben jij verdwaald en weet je niet meer wie jij bent? Is er momenteel iets gaande waar je echt moed en zekerheid nodig heb? Heb jij verdriet of pijn? Maak vandaag een keuze die de rest van jou leven veranderd!

Niet om nu te gaan geloven in God, te ontdekken wie is God!

Laat God het werk doen om jou te overtuigen van Zijn liefde voor jou. Zijn onvoorwaardelijke liefde en genade voor jou. In mijn blog of in de kerk hoor en lees je over God en Jezus wat jou wellicht niet echt aanspreekt of niet pakt. Daarom zeg ik vandaag tegen jou, ga het ontdekken en laat God zelf zich openbaren aan jou! Weten hoe?

Sluit je ogen en richt je gedachten even helemaal tot niks. Nergens aan denken! Wanneer jou gedachten leeg zijn, zeg je hardop: God als u echt bestaat, laat het mij deze dag zien! Ik ben opzoek naar u, ik kan u alleen niet vinden. Deze dag geef ik mijzelf aan u, openbaar uzelf aan mij. Zodat ik weet wie u bent en dat u bestaat! Amen

Laat je verrassen deze dag die God jou brengt! God kan op verschillende manieren tot jou spreken; door andere mensen heen die iets doen of zeggen, teksten die je voorbij ziet komen en het gevoel in je binnenste. Als iets jou raakt diep van binnen, dan weet jij dat dit geen toeval is!

God spreekt tot jou, luister jij vandaag?

Het gevoel dat los komt in jou en dingen die je gelezen of gehoord heb en het laat jou niet los. Luister ernaar en kijk wat God nog meer te zeggen heeft voor jou! Hij is er al, Hij staat voor de deur om te vertellen dat er redding is door Zijn zoon Jezus Christus!

Doe jij de deur open vandaag? Sta één dag open voor een wereld die jij wellicht nog niet ken. Wat heb jij te verliezen? Niks! Wat heb je te winnen? Een eeuwig leven! Amen

