In de laatste negen jaar is mijn lichaam veel veranderd geweest. Even een korte samenvatting; toen ik het huis uit ging op mijn achttiende, is mijn moeder met een dieet begonnen ‘Weet hoe je eet’. Voor die tijd heb ik nooit naar mijn eigen lichaam gekeken of ontevreden erover geweest. Ik was nou eenmaal wat steviger en de ander dun.

Toen mijn moeder heel veel is afgevallen, was dat het moment dat ik mij bezig ging houden met mijn eigen lichaam.

Graag verwijs ik jou door naar de website Gezond Jezelf! om dit artikel verder te lezen en meer te weten komen over om dicht bij jezelf te blijven met een paar aanpassingen val je af op jou eigen manier, je blijft jezelf en houd er lol in! Het blijft resultaat houden en het kost ook nog eens niet handenvol geld!

Gezond Jezelf!

Geef een reactie

