Laatst geen tijd en de energie om een blog te schrijven. Waarom het idee om een uur achter de laptop te zitten en dan kan ik pas wat schrijven. Echt iets meegeven. Terwijl in mijn slaapkamer even op de mobiel, nu mijn man nog niet thuis is van werk. Kan ik ook een bericht van hoop doorgeven.

Ik moest denken aan bidden en vasten. Wij mensen denken dat wij eerst van alles moeten voorbereiden of ergens rustig de tijd ervoor moeten nemen anders komt er niks van. Gelukkig werkt mij God niet zo!

God vraagt aan ons ln te konen Hoe wij zijn en waar wij opdat moment mee bezig zijn. Hij is onze Vader die graag met ons mee wandelt ipv af en toe een verslag te horen over ons leven!

Dus bij deze oom voor jullie, wees jezelf en weet dat jij iedermoment van de dag bij God mag komen! Amen.

Geef een reactie

